Curs online – ADMINISTRAREA AFACERII

Curs online – ADMINISTRAREA AFACERII
Curs online – ADMINISTRAREA AFACERII

Pret catalog: 500 Ron
Pret Voucher Partener: 65 Ron

Detalii: Cursul online ADMINISTRAREA AFACERII se adreseaza in special antreprenorilor care vor sa detina cunostintele si aptitudinile necesare pentru a-si dezvolta propria afacere.

 Teme abordate:

– Antreprenorul. Profil si activitate.
– Cadrul legislativ. Persoane fizice si persoane juridice. Infiintarea unei societati comerciale. Modele de acte.
– Etapele metodologice de infiintare a unei afaceri. Planul de afaceri.
– Organizarea activitatii. Managementul resurselor umane.
– Elemente cheie in administrarea unei afaceri.
– Planificarea financiara.
– Marketing pentru o afacere de succes.

Termeni voucher

  • Poti folosi un voucher pentru tine, insa poti achizitionamai multe pentru a le face cadou!
  • Pentru inscriere trimite un email la office@avangardeacademy.ro cu voucherul atasat, nume, prenume, oras.
  • In maximul 72 de ore vei primi un e-mail cu confirmarea inscrierii si structura cursului ales.
  • Pentru alte informatii suna la numarul: 0723.123.227 sau 021-252.04.14 de Luni pana Vineri in intervalul orar – 9:00 – 20:00.

Pentru eliberarea Certificatului de Absolvire Avangarde Business Academy se percepe o taxa suplimentara de 60 de lei.