Sesiune teoretica: 7 ianuarie – 13 ianuarie 2025
Sesiunea practica : 14 ianuarie – 21 ianuarie 2025
Examen : 21 ianuarie 2025
Conditii de acces: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta
Detalii promotie:
Cursul se adreseaza atat cadrelor didactice cat si persoanelor care isi doresc dezvoltarea competentelor specifice, conform standardului ocupational, a aptitudinilor şi abilitatilor de evaluare si de inregistrare a rezultatelor evaluarii, necesare in vederea eficientizarii procesului de evaluare.
Teme abordate:
– Aplicarea prevederilor legale referitoare la evaluarea de cunostinte , abilitati si competente profesionale.
– Elaborarea si revizuirea instrumetelor de evaluare ( a cunostintelor , abilitatilor si competentelor profesionale ).
– Intocmirea documentatiei necesare autorizarii centrului de evaluare.
– Gestionarea si administrarea resurselor specifice procesului de evaluare.
– Consiliera candidatului privind procesul de evaluare.
– Organizarea procesului de evaluare.
– Efectuarea evaluarii.
– Luarea deciziei privind cunostintele, abilitatile si competentele candidatului.
– Inregistrarea si raportarea rezultatelor evaluarii.
– Verificarea interna a criteriilor minime de performanta pentru autorizarea centrului de evaluare.
– Asigurarea calitatii procesului de evaluare.
– Dezvoltarea profesionala continua in domeniul formarii si evaluarii de cunostinte , abilitati si competente.
Cursul de Competente Anteprenoriale, Financiare si Juritice este un curs ACREDITAT de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale, diploma obtinuta fiind recunoscuta atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana si in statele semnatare ale Conventiei de la Haga, adoptata la 5 octombrie 1961 (apostilarea cade in sarcina absolventilor) – Lista statelor semnatare.
Examen conform programarii:
– proba teoretica: test grila
– proba practica: proiect dezvoltat individual/grupa de cursanti
Documente necesare la inscriere:
– cerere inscriere
– copie diploma licenta studii superioare
– copie CI
– copie certificat casatorie (daca este cazul)
– copie certificat nastere
Va oferim:
– suport de curs (format fizic si electronic)
– consultanta pe intreaga perioada a cursului si in vederea pragatirii documentatiei pentru examinare
Termeni Inscriere
– Pentru inscriere trimite un email la office@avangardeacademy.ro, care sa contina numele, prenumele, numarul de telefon si orasul cursantului.
– In maximul 72 de ore vei primi un e-mail cu confirmarea inscrierii si structura cursului ales.
– Pentru examinare si eliberarea diplomei ANC se percepe o taxa de 290 lei.
– Pentru alte informatii suna la numarul: 0751.125.101 sau 0758 256 040; 0743 276 700; 0744 508 600; 0747 223 032; 0787 855 921; 0784 756 078; 0723 123 227