Sesiune cu prezenta online: 11 – 25 noiembrie 2024
Practica asistata: 26 noiembrie – 10 decembrie 2024
Examinare : 10 decembrie 2024
Conditii de acces: Studii superioare
Structura cursului:
– 70% aplicatii practice
– 30% cunostinte teoretice
Teme abordate:
– Cultura organizationala
– Leadership si Management
– Componentele strategiei
– Analiza strategica
– Dezvoltarea planului strategic
– Aptitudini si atitudini de management
– Comunicare
– Managementul riscului
– Modele si teorii ale managementului calitatii
– Elementele sistemului de management al calitatii
– Managementul proceselor
– Elaborarea si monitorizarea programelor de audit
– Rezolvarea problemelor
– Managemtnul relatiilor cu clientii
– Managementul lantului de aprovizionare
– Instruire si dezvoltare
Competente dobandite:
– Leadership în sistemul de management al calității
– Coordonarea, motivarea și susținerea echipelor implicate în îmbunătățirea practicilor, procedurilor, produselor și serviciilor organizației.
– Gestionarea propriilor resurse (cunoștințe, aptitudini, timp) în vederea dezvoltării personale.
– Dezvoltarea relației de lucru eficace cu colegii și alte părți interesate
– Dezvoltarea unui program de obiective ale calitatii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizației.
– Dezvoltarea de planuri operaționale pentru zona de responsabilitate.
– Asigurarea conformității sistemului de management cu cerințele legale și reglementare
– Aplicarea principiilor managementului calității în activitățile curente.
– Aplicarea metodelor de comunicare adecvate în transmiterea diferitelor tipuri de mesaje
– Asigurarea că există implicarea abordării managementului în gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizației.
– Dezvoltarea și implementarea abordării procesuale în toate procesele organizației.
– Asigurarea ca rezultatele tuturor proceselor îndeplinesc cerințele și sunt îmbunătățite continuu.
– Aplicarea instrumentelor și metodelor pentru îmbunătățirea performanțelor organizației
– Coordonarea programelor de audit intern și de audit de secundă parte.
– Implicarea în construirea unui sistem de management centrat pe client.
– Asigurarea serviciilor pentru clienți și sprijinirea inițiativelor de îmbunătățire.
– Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfacției clienților.
– Dezvoltarea unui sistem de management al relațiilor cu furnizorii.
– Evaluarea eficacității instruirii angajaților.
Cursul de Manager al sistemelor de management al calitatii este un curs AUTORIZAT prin Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale, certificatul obtinut fiind recunoscut atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana. Certificatul de absolvire este insotit de un supliment Europass, document care prezinta intr-o forma standardizata si detaliata competentele dobandite si certificate la finalizarea cursului.
Examen conform programarii:
– proba teoretica: test grila
– proba practica: proiect dezvoltat individual/grupa de cursanti
Documente necesare la inscriere:
– cerere inscriere
– copie diploma licenta studii superioare
– copie CI
– copie certificat casatorie (daca este cazul)
– copie certificat nastere
Va oferim:
– suport de curs (format fizic si electronic)
– consultanta pe intreaga perioada a cursului si in vederea pragatirii documentatiei pentru examinare
Termeni Inscriere
– Pentru inscriere trimite un email la office@avangardeacademy.ro, care sa contina numele, prenumele, numarul de telefon si orasul cursantului.
– In maximul 72 de ore vei primi un e-mail cu confirmarea inscrierii si structura cursului ales.
– Pentru examinare si eliberarea diplomei ANC se percepe o taxa de 290 lei.
– Pentru alte informatii suna la numarul: 0751.125.101 sau 0758 256 040; 0743 276 700; 0744 508 600; 0747 223 032; 0787 855 921; 0784 756 078; 0723 123 227